Zgłoś lub sprawdź status naprawy.
Zgłoś naprawę
Teraz już sam możesz zgłosić swoją naprawę. Zgłoszenie naprawy on-line.
Sprawdź status naprawy
Sprawdź na jakim etapie realizacji znajduje się Twoja naprawa.
Serwis gwarancyjny BROTHER
BLASC na mocy podpisanej umowy autoryzacyjnej posiada uprawnienia do realizacji usług gwarancyjnych produktów BROTHER. Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy)
W myśl podpisanej umowy realizuje naprawy następującego sprzętu:
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Telefaxy
- Drukarki etykiet
- P-Touch’e
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu. Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH BROTHER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Kartę Gwarancyjną
- Kopie dowodu zakupu
- Materiały eksploatacyjne (tusze/tonery/bębny)
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawa nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
W przypadku dostarczenia do serwisu na koszt Blasc urządzenia nie przeznaczonego na rynek polski Klient zostanie obciążony kosztami transportu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
Naprawy pogwarancyjne sprzętu BROTHER
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu BROTHER:
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Drukarki igłowe
- Telefaxy
- Drukarki etykiet
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju ( w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH BROTHER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
Lenovo .
Serwis gwarancyjny LENOVO
Naprawy gwarancyjne sprzętu LENOVO
W myśl umowy podpisanej z Lenovo – Autoryzowany serwis LENOVO – BLASC zapewnia użytkownikom produktów LENOVO najwyższą jakość gwarancyjnej obsługi serwisowej.
Umową objęte są następujące produkty serii Think:
- Notebooki
- Desktopy
- Tablety
- AIO
- ThinkStations
Blasc nie prowadzi wsparcia gwarancyjnego dla serii IdeaPad oraz smartfonów Lenovo/Moto.
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Celem naszej firmy jest pomoc użytkownikom produktów firmy LENOVO w uzyskaniu jak największej efektywności w ich własnym środowisku pracy. Cel ten jesteśmy w stanie osiągnąć dzięki dużemu doświadczeniu oraz wysokich umiejętnościach naszych pracowników wpieranych nowoczesną metodyką zarządzania i logistyki realizacji napraw.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH LENOVO
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Kopie dowodu zakupu dla urządzeń z dystrybucji spoza europejskiej oraz peryferii
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawa nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
Naprawy pogwarancyjne sprzętu LENOVO
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu LENOVO:
- Serwery
- Notebooki (seria ThinPad i IdeaPad)
- Desktopy (seria ThinkPad i IdeaPad)
- Tablety (seria ThinkPad i IdeaPad)
- AIO
- Monitory
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH LENOVO
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
Acer .
Serwis gwarancyjny ACER
BLASC jako Autoryzowany Serwis zapewnia użytkownikom produktów ACER najwyższą jakość obsługi serwisowej.
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
Umową są objęte wyłącznie produkty posiadające gwarancję on-site:
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Celem naszej firmy jest pomoc użytkownikom produktów firmy ACER w uzyskaniu jak największej efektywności w ich własnym środowisku pracy. Cel ten jesteśmy w stanie osiągnąć dzięki dużemu doświadczeniu oraz wysokich umiejętnościach naszych pracowników wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania i logistyki realizacji napraw.
Naprawy wykonywane są w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Naprawa pogwarancyjna sprzętu Acer
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są naprawy pogwarancyjne następujących produktów ACER:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Monitory LCD
- Projektory
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH ACER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
IBM .
Serwis gwarancyjny IBM
BLASC realizuje naprawy w ramach uprawnień gwarancyjnych następującego sprzętu IBM:
- Serwery
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Serwis pogwarancyjny IBM
W Centrum Serwisowym BLASC realizuje naprawy w ramach uprawnień gwarancyjnych następującego sprzętu IBM:
- Serwery
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie i w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH IBM
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
DELL .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu DELL
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu DELL:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH DELL
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
HP .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu HEWLETT PACKARD
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu HP:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
- Monitory
- Drukarki
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH HP
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
inni producenci .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu Innych Producentów
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych sprzętów innych producentów:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Tablety
- Serwery
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Drukarki igłowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Monitory
- Projektory
Zgłoszenie naprawy można dokonać przez stronę www Zgłoś naprawę lub osobiście w siedzibie Centrum Napraw, mail’em (*) lub wysyłając urządzenie za pośrednictwem kuriera DPD.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie i w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw INNYCH PRODUCENTÓW
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
I. ZGŁOSZENIE NAPRAWY:
W celu zgłoszenia naprawy należy wypełnić formularz pod linkiem ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
II. DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU:
- Wezwanie kuriera:
W przypadku wysyłki urządzenia/materiałów eksploatacyjnych do serwisu kurierem DPD należy wypełnić zgłoszenie pod adresem: https://rmp.dpdgroup.com/021/BALSC.
Jako przyczynę zwrotu należy wpisać: zgłoszenie serwisowe.
- Odbiór paczki przez kuriera:
Odbiór paczki przez kuriera nastąpi w następnym dniu roboczym.
- Zabezpieczenie urządzenia na czas transportu:
- Zgłoszone urządzenie/materiały eksploatacyjne należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu: https://www.dpd.com/pl/en/oferta-dla-firm/warunki-wysylki/jak-pakowac-przesylki/
- Paczkę należy oznaczyć/opisać : Uwaga szkło
- UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
- Wydrukowany „Formularz zgłoszenia naprawy do Centrum Serwisowego Blasc” (automatycznie przesyłany na wskazany w Formularzu Zgłoszenia mail)
W przypadku braku możliwości wydrukowania w/w Formularza dodatkowo do urządzenia należy dołączyć:
- Numer zgłoszenia (nadany przez system w trakcie zgłoszenia naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ).
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny (jeżeli jest inny niż adres zgłaszającego)
III. STATUS NAPRAWY:
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy naprawy nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Uwaga : przed wysyłką urządzenia do serwisu, należy dokonać kopii zapasowej danych na dysku. Serwis Blasc, w celu szczegółowej diagnozy może przywrócić urządzenie do stanu początkowego, co za tym idzie przeinstalowania systemu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Zapraszamy do współpracy.
(*) dotyczy jedynie obsługi sprzętu objętego szczególnymi zasadami realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) realizowanymi na podstawie podpisanych szczegółowych umów
Potrzebujesz pomocy?
Zgłoś naprawę
Teraz już sam możesz zgłosić swoją naprawę. Zgłoszenie naprawy on-line.
Status naprawy
Sprawdź na jakim etapie realizacji znajduje się Twoja naprawa.
Zadaj pytanie
Nasz ekspert udzieli wszelkich odpowiedzi na nurtujące Cie pytania.
Zamów części
Zabrakło podzespołów? Twój nietypowy sprzęt potrzebuje nietypowych części?
Możliwości kontaktu
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 462 84 40
Tel.: (22) 462 84 50
Fax.: (22) 462 84 41
biuro@blasc.pl
CENTRUM NAPRAW
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
Godziny otwarcia
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Poniedziałek-Piątek
CENTRUM NAPRAW
Poniedziałek-Piątek
Godziny otwarcia 8:30 - 17:00