Zgłoś lub sprawdź status naprawy.
Zgłoś naprawę
Teraz już sam możesz zgłosić swoją naprawę. Zgłoszenie naprawy on-line.
Sprawdź status naprawy
Sprawdź na jakim etapie realizacji znajduje się Twoja naprawa.
Serwis gwarancyjny BROTHER
BLASC na mocy podpisanej umowy autoryzacyjnej posiada uprawnienia do realizacji usług gwarancyjnych produktów BROTHER. Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy)
W myśl podpisanej umowy realizuje naprawy następującego sprzętu:
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Drukarki igłowe
- Telefaxy
- Drukarki etykiet
- P-Touch’e
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu. Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Więcej: biuro@blasc.pl
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH BROTHER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00 i dostarczane są do Blasc następnego dnia roboczego.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
- Kopie dowodu zakupu
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy napraw nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
Od dnia 01-11-2011 użytkownik zobowiązany jest dodatkowo dostarczyć urządzenie w takim stanie, w jakim było w momencie wystąpienia nieprawidłowości w działaniu, a więc z kompletem materiałów eksploatacyjnych, w celu dokładnego zdiagnozowania przyczyn zgłaszanych nieprawidłowości |
W przypadku reklamacji bębna światłoczułego i tonera użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia wydruku konfiguracyjnego drukarki, w której bęben lub toner pracuje. UWAGA : W przypadku braku wydruku strony konfiguracyjnej naprawa nie będzie rozpatrywana w trybie gwarancyjnym. |
W przypadku dostarczenia do serwisu na koszt Blasc urządzenia nie przeznaczonego na rynek polski Klient zostanie obciążony kosztami transportu. |
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Naprawy pogwarancyjne sprzętu BROTHER
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu BROTHER:
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Drukarki igłowe
- Telefaxy
- Drukarki etykiet
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju ( w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH BROTHER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Lenovo .
Serwis gwarancyjny LENOVO
Naprawy gwarancyjne sprzętu LENOVO
W myśl umowy podpisanej z Lenovo – Autoryzowany serwis LENOVO – BLASC zapewnia użytkownikom produktów LENOVO najwyższą jakość gwarancyjnej obsługi serwisowej.
Umową objęte są następujące produkty serii ThinkPad:
- Notebooki
- Desktopy
- Tablety
Blasc nie prowadzi wsparcia gwarancyjnego dla serii IdeaPad oraz smartfonów Lenovo/Moto.
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Więcej: biuro@blasc.pl
Celem naszej firmy jest pomoc użytkownikom produktów firmy LENOVO w uzyskaniu jak największej efektywności w ich własnym środowisku pracy. Cel ten jesteśmy w stanie osiągnąć dzięki dużemu doświadczeniu oraz wysokich umiejętnościach naszych pracowników wpieranych nowoczesną metodyką zarządzania i logistyki realizacji napraw.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH LENOVO
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00 i dostarczane są do Blasc następnego dnia roboczego.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
- Kopie dowodu zakupu
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy napraw nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Naprawy pogwarancyjne sprzętu LENOVO
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu LENOVO:
- Serwery
- Notebooki (seria ThinPad i IdeaPad)
- Desktopy (seria ThinkPad i IdeaPad)
- Tablety (seria ThinkPad i IdeaPad)
- Monitory
Zadzwoń: (22) 4628440
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH LENOVO
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Acer .
Serwis gwarancyjny ACER
BLASC jako Autoryzowany Serwis zapewnia użytkownikom produktów ACER najwyższą jakość obsługi serwisowej.
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Telewizory
Umową są objęte wyłącznie produkty posiadające gwarancję on-site:
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Więcej: biuro@blasc.pl
Celem naszej firmy jest pomoc użytkownikom produktów firmy ACER w uzyskaniu jak największej efektywności w ich własnym środowisku pracy. Cel ten jesteśmy w stanie osiągnąć dzięki dużemu doświadczeniu oraz wysokich umiejętnościach naszych pracowników wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania i logistyki realizacji napraw.
Naprawy wykonywane są w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH ACER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00 i dostarczane są do Blasc następnego dnia roboczego.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
- Kopie dowodu zakupu
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy napraw nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Naprawa pogwarancyjna sprzętu Acer
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są naprawy pogwarancyjne następujących produktów ACER:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Monitory LCD
- Projektory
- Telewizorów
Zadzwoń: (22) 4628440
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH ACER
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
IBM .
Serwis gwarancyjny IBM
BLASC realizuje naprawy w ramach uprawnień gwarancyjnych następującego sprzętu IBM:
- Serwery
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
Standardowe naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami określonymi przez producenta sprzętu.
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Więcej: biuro@blasc.pl
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Sprawdź czy możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych »
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw GWARANCYJNYCH IBM
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy)
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00 i dostarczane są do Blasc następnego dnia roboczego.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
- Kopie dowodu zakupu
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
Jeżeli po wykonaniu diagnozy napraw nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma mailem odpowiednią informację. W przypadku realizacji naprawy płatnej Klient nie ponosi kosztów diagnozy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22)462 84 40 lub (22)462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Serwis pogwarancyjny IBM
W Centrum Serwisowym BLASC realizuje naprawy w ramach uprawnień gwarancyjnych następującego sprzętu IBM:
- Serwery
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Więcej: biuro@blasc.pl
Doświadczenie oraz wysokie umiejętności kadry inżynieryjno-technicznej wspieranych nowoczesną metodyką zarządzania stanowią gwarancję profesjonalnej obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie i w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH IBM
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
DELL .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu DELL
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu DELL:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
Zadzwoń: (22) 4628440
Firma BLASC oferuje również zestaw rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH DELL
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
HP .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu HEWLETT PACKARD
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu HP:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Urządzenia mobilne
- Profesjonalne stacje robocze
- Monitory
- Drukarki
Zadzwoń: (22) 4628440
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH HP
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
Toshiba .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu TOSHIBA
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych następującego sprzętu TOSHIBA:
- Notebooki
Zadzwoń: (22) 4628440
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS), mail’em(*) lub poprzez Zgłoś naprawę.
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw POGWARANCYJNYCH TOSHIBA
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
inni producenci .
Naprawy pogwarancyjne sprzętu Innych Producentów
W Centrum Serwisowym BLASC realizowane są usługi napraw pogwarancyjnych sprzętów innych producentów:
- Serwery
- Notebooki
- Desktopy
- Tablety
- Serwery
- Drukarki laserowe
- Drukarki atramentowe
- Drukarki igłowe
- Urządzenia wielofunkcyjne
- Monitory
- Projektory
Zadzwoń: (22) 4628440
Zgłoszenie naprawy może zostać dokonane osobiście w siedzibie Centrum, za pośrednictwem kuriera (UPS) lub mail’em(*).
Firma BLASC realizuje również szeroki zakres rozszerzonych warunków świadczenia usług – dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie i w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/umowy).
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Napraw.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
WAŻNE: Zasady zgłaszania napraw INNYCH PRODUCENTÓW
Gwarantujemy bezpłatny transport do i z Centrum Serwisowego Blasc
Naprawy wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od rodzaju warunków umowy).
W przypadku napraw realizowanych w siedzibie klienta (on-site) naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ (*).
Dla napraw realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem kuriera (UPS).
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy.
W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS naszego numeru klienta 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
Koszty transportu są pokrywane przez Blasc tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki UPS STANDARD. W innych przypadkach wysyłający zostanie obciążony różnicą kosztów usług.
Wszelkie informacje jak zamówić kuriera i przygotować przesyłkę znajdą Państwo pod adresem ups.com/pl w zakładce “Centrum Pomocy” (LINK) lub uzyskacie pod telefonem (22) 534 0000. Przesyłki wysyłane na koszt BLASC odbierane są przez kurierów UPS od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Przy dokonywaniu wysyłki prosimy pamiętać o:
- zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami
- ubezpieczeniu sprzętu w czasie transportu w tym celu na liście przewozowym UPS koniecznie należy określić wartość przesyłki (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc)
- zabezpieczeniu danych zawartych na dyskach twardych
- upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
- Nazwa i model urządzenia
- Numer seryjny urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
- Specyfikację załączanych akcesoriów
- Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)
W przypadku podpisanych umów w zakresie szczególnych zasad realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) przy zgłaszaniu potrzeby realizacji naprawy prosimy o podanie numeru umowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie procedury dostawy sprzętu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta BLASC pod adresem e-mail: info.naprawa@blasc.pl, pod numerami (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50.
Informacje o aktualnym statusie naprawy: Sprawdź status naprawy
Zapraszamy do współpracy.
(*) dotyczy jedynie obsługi sprzętu objętego szczególnymi zasadami realizacji usług (np. gwarantowany skrócony czas realizacji naprawy, usługi realizowane w siedzibie Klienta itd.) realizowanymi na podstawie podpisanych szczegółowych umów
Potrzebujesz pomocy?
Zgłoś naprawę
Teraz już sam możesz zgłosić swoją naprawę. Zgłoszenie naprawy on-line.
Status naprawy
Sprawdź na jakim etapie realizacji znajduje się Twoja naprawa.
Zadaj pytanie
Nasz ekspert udzieli wszelkich odpowiedzi na nurtujące Cie pytania.
Zamów części
Zabrakło podzespołów? Twój nietypowy sprzęt potrzebuje nietypowych części?

Możliwości kontaktu
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 462 84 40
Tel.: (22) 462 84 50
Fax.: (22) 462 84 41
biuro@blasc.pl
CENTRUM NAPRAW
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
Godziny otwarcia
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Poniedziałek-Piątek
Godziny otwarcia 8:30 - 17:00
CENTRUM NAPRAW
Poniedziałek-Piątek
Godziny otwarcia 8:30 - 17:00